.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رایزن اقتصادی ایران در سلیمانیه عر اق مطرح کرد :
ظرفیت ۲۰ میلیارد دلاری صادرات مهندسی عراق
عباسی با بیان اینکه صادرات کالا و خدمات باید به صورت استاندارد به کشور عراق صادر شود، افزود: در حال حاضر سه هزار تجار و بازرگان ایرانی به صورت مستقیم به عراق صادرات انجام می دهند...

شمال نیوز: رایزن اقتصادی ایران در سلیمانیه عراق گفت: کشور عراق ظرفیت ۲۰ میلیارد دلار صادرات خدمات فنی مهندسی دارد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نمایشگاه مازندران در سلیمانیه عراق، عارف عباسی  در جلسه بررسی مشکلات گمرکی صادرکنندگان ایران در سلیمانیه عراق، اظهار کرد: 80 درصد صادرات خدمات فنی مهندسی ایران به خارج از کشور به عراق است.

وی میزان خدمات فنی مهندسی ایران به عراق در سال گذشته را دو میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: این ظرفیت در کشور عراق وجود دارد که ظرفیت صادرات خدمات فنی و مهندسی را به 20 میلیارد دلار برسانیم.

رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان اینکه اتاق بازرگانی سلیمانیه دارای 14 هزار عضو است، افزود: انجمن صادرکنندگان و تولید کنندگان سلیمانیه 9 هزار عضو دارد.

عباسی با بیان اینکه صادرات کالا و خدمات باید به صورت استاندارد به کشور عراق صادر شود، افزود: در حال حاضر سه هزار تجار و بازرگان ایرانی به صورت مستقیم به عراق صادرات انجام می دهند.

وی افزود:  خوشبختانه فعالیت های بسیار خوبی برای حضور جمهوری اسلامی در اجرای طرح های زیربنایی و تامین بازار کالاهای اساسی در عراق  اجرا شده است.

عباسی گفت: صادرات ایران از 790 میلیون دلار در سال 84 به 12 میلیارد دلار در سال 93  رسیده است.

نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران از 31 اردبیهشت تا سوم خرداد ماه 93 در استان سلیمانیه عراق در حال برگزاری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.